سرود میلاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرود میلاد
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 743
نویسنده : TAKPAR

 بر لب دارم دعا ای منجی دنیا   عجل عجل بیا مولا جان زهرا
بیا یاابن الزهرا
دلم گرفتاره  اسیر دلداره  بیا بیا مولا  کعبه عزاداره
دلم مکان تو  ترانه خوان تو  مُحرم چشماتم  تو جمکران تو
ای آرزوی مادر  بیا   ای وعده ی پیغمبر بیا
برس به داد عالم  بیا   وارث تیغ حیدر   بیا
بیا یاابن الزهرا

بر لب دارم دعا ای منجی دنیا   عجل عجل بیا مولا جان زهرا
بیا یاابن الزهرا

شده پر از ظالم تمومی دنیا  ببین نمودن راست قامت خود بتها
شده نمازم دیر  بیا بگو تکبیر   بیا که جا الحق  با تو بشه تفسیر
مصلح بی قرینه ای بیا   مرهم زخم سینه ای بیا
شکوه مسجدالحرام بیا    معمار مدینه ای بیا

بیا یاابن الزهرا

بر لب دارم دعا ای منجی دنیا   عجل عجل بیا مولا جان زهرا
بیا یاابن الزهرا

گمشده ی سرداب   جهان شده مرداب  گذشته آب از سر  منتقم ارباب
دنیا هزار رنگه   برای تو ننگه   آقا بیا شیعه آماده ی جنگه
خونه ی دل تاریکه  بیا   صراط حق باریکه بیا
خوبای تو یا مولا بیا   میگن فرج نزدیکه بیا
بیا یاابن الزهرا

  بر لب دارم دعا ای منجی دنیا   عجل عجل بیا مولا جان زهرا
بیا یاابن الزهرا




:: موضوعات مرتبط: ﺷﻌﺮ و ﻗﻄﻌﺎت ادﺑﯽ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: